måndag 1 november 2010

Ny måndag

Nu var det dax att börja skriva lite på denna bloggen.

Jag tänkte komma med lite nyheter, upplevelser under dagen och kanske lite bilder. Ingen nämns med namn och inga bilder publiceras utan ägarens samtycke.

Måndagar är en av våra långdagar. Operationsintag kl 0800 och sedan mottagning med Nina och Jenny från kl 12. I de flesta fall har jag redan vid denna tidpunkt hunnit med alla mina operationer. Idag har vi tagit bort analsäckar, kastrerat en tik, en honkatt, en hankatt, en hankanin samt tagit bort ett stort bråck i buken på en katt som tidigare har blivit biten av en hund.

Jag lovar att ge er lite varje dag. (Om det inte är kaos på jobbet). Ska lägga in lite bilder så snart jag kan. Äckliga bilder ska jag försöka att undvika.
/Morten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar